Kelebeginruyasii Kızlar merhaba birşey soracağım oksapar 0.6 kullanıyorum bu akşam dışardaydım iğnemi açıp yapıyim dedim akşam 21:30da iğne sanki boş gibi geldi biraz sıktım varmı içinde diye hemen hemen yarısına kadar sıkmışım anlamadan kalanını yaptım bir sıkıntı olurmu ya çok endişeliyim😞😞😞
Mrvmndl Kelebeginruyasii 6 binlik kullanmadim ama sıkıntı olmaz sanırım bir günden , bende bazı soeunlar vardı doktor bikac gün kullanma demisti bir sıkıntö olmamıştı ama siz ertesi günü düzgün vurmaya çalışın herkesin sıkıntısı bir degil sonuçta
Happy-41 Kelebeginruyasii bende kullanıyorum yaptıktan sonra ve yapmadan önce havasını alırken hep 6 -7damla kalıyor içinde bende bunu hemşireye sordum oda tüm iğneler de kalır okadar dedi yani bi sorun olmazmış, sizin içinde sorun olmaz diye düşünüyorum. Ama en doğru bilgiyi doktorunuz verir tabi
Kelebeginruyasii Mrvmndl aynen öyle tabikide tereddüt ettim biraz fazla çıkınca normalde hepsini yapınca yakıyordu bu akşam hiç yanmadı mesela az olduğu için
Kelebeginruyasii Happy-41 ben hiç havasını falan almıyorum canım sonuna kadar yapıyorum bazen arada çıktığı oluyor ama onun normal olduğunu biliyorum. Diğer türlü hiç bukadar fazla kaçırmamıştım yani bakmamıştım hiç sıkıpta
Happy-41 Kelebeginruyasii bende de bi iki kere vurduktan sonra geri dışarı aktı çok tedirgin oldum o normalmiymis neden öyle oluyor ki ilaç boşa gitti acaba fayda etti mi diye bayağı endişelendim.
merve100 Merhabalar kilonuz nedir acaba , bende kan sulandırıcı kullanacağım büyük ihtimal kiloya göre yazılıyor diye 0,6 yazılması gerekiyordu bana doktor 0,4 yeter dedi biraz endişeliyim
Kelebeginruyasii merve100 merhaba hamile kaldığımda 72 ydim kiloya göremi yoksa düşüklere göremi o şekilde verdi bilmiyorum😑
Happy-41 merve100 kiloyla alakalı değil yani ben sordum öyle söyledi doktor tahliller yaptırdı ona göre karar verdi dozuna.
merve100 Benimkiler de kiloya göre vücut kitle indeksine göre verildiğini söyledi bende 72 ile hamile kalmıştım ilkine 0.6 idi şimdi daha kilolu baya kilolu hamile kaldım 0.4 diyince bi tanesi bi düşündüm diğer doktorlar 0.6 anca yeter demişti