Acemimum Sldaygn daha 18 oldgmzdan ben biraz korktm ama şimdi rahatladm biraz burda annelerle konusunca :)
Sldaygn @Acemimum ilk gebelik olunca herşeyden korkuyor insan normaldir tedirgin olman ama aklına takılan herşeyi sor doktora cevap vermek zorunda
Dua Acemimum ben bi seferde yüzükoyun yatarken gördüm bence normal olabilir dedi doktor ki zaten belli bi haftadan sonra asıl pozisyonuna geçiyor geçmese nolacak ki rahat olmasa yapmaz heralde bence takılmayın