Ne kadar düşük olduğu önemli değil 😊 2 kat artmaya devam etmesi önemli sizinde iki kat artmış ve regliniz bile geçmemiş bence gayet güzel 😁 bende gebeliğimi düşük hcg öğrenmiştim şuan 19 haftalık gebeğim 🥰umarım sizde sağlıkla ilerlersiniz tebrik ederim 💕