Kizlar son yarim saattir resmen ozel bolgemde tekme mi atiyor napiyor bilmiyorum. Sanki cikacak gibi. 31.haftadayim. planli sezaryen olacak bir de dogum. Boyle baslamaz dogum degil mi ya sadece normal hareketleri midir acaba? Baslarsa da normal dogum mu olur sezaryene mi alinirim. Onceki dogum da sezaryen oldugundan sanci mi bu onu da bilmiyorum. Endiselendim biraz ilk defa bu kadar asagida ve acitiyor