Herkese merhaba bende sonunda buraya dogum hikayemi yaziyorum 🙈 hala inanamiyorum geceleri girip pozitif hikayeleri okurdum 🙈
37+4 de gece uyumak uzereyken pit diye bir sey icimden koptu ve suyum geldi. Hemen hastaneye gittik ve açılmam yoktu 🐣 yatışım yapildi bebegin su durumu kontrol edildi ve sürecimiz başladı. Sabah saat 10 a kadar bir saniye oturmadim nefes egzersizleri ile ve yuruyus oturup kalkma gibi hareketler ile 4 cm açılma olana kadar çabaladım. Şunu okuyan herkese diyebilirim ki ben citkirildim bir insan olarak normal dogum yaptiysam sizde yapabilirsiniz buna inanin. Bir saniyem duasiz geçmedi.
4 cm sonrasinda nst ye baglandim ve zorlanmaya başladım sancilar zorlaştı ve epidural igne yapildi bu dakikadan sonrasi cok daha güzeldi sanci hissetmiyorsunuz ama kipir kipir bir hareket oluyor. Saat 11.30 gibi ebem kontrol icin geldiğinde 10 cm oldugunu soyledi ve doğumhane de bir kutlama havasi oldu adeta 🙈 11.50 de bebegimi kucagima aldim cok şükür ve daha sonra beni bayilttilar 5 adet dikisim var suan iyilesme surecindeyiz hafif sariligimiz var ama insallah bunu da atlatacagiz 🙏 bu süreçte en cok kullandığım ürün depend kulot oldu iki paket kullandim 👍 bebek için iki takim besli bir takim onlu takim almistim yeterli oldu gayet🙏 Sormak istediginiz sorular olur ise cevap verebilirim 💓🌸