Herkese merhaba arkadaşlar. Hikayemi anlatayım 2 gebelık kaybım var 5 ve 6 haftalık. Su an tekrar gebeyım trombofılı test sonucum
mthfr A1298c heterozıgot
paı homozıgot
doktor ecopirin pro ve o.4 luk oksapar verdı. Sonucu benım gıbı olanlar kaçlık iğne kullandı ekstra neler yaptı. 🌸