38+4 dopum yaptım 3 gün oldu hamileliğimin son 15 günğnde aşırı el özellikle ayak şişmesi yaşadım kadın doğum doktorum ödem normal dedi dopum yaptım ve daha aşırı şişmeye devam ediyor şimdi hangi bölüme gitmeliyim pazartesi bebeğin kontrolü var gitmişken ayaklarımı da göstermek istiyorum bilgisi olan yardımcı olsun lütfen 🤗