Cglolmz Alparslanvealmilam valla 4 haftaya giriyorum burdan özelden konuşulmuyor mu ya takip edemiyorum :) çözemedim tam
Elalayla Hilal0696 Cglolmz 3 haftalık olmaz aslında adet geçtiğinden itibaren 4 hafta ve üzeri adlandırılır. Değer artışı önemli düşük başlayıp güzel artıyorsa sorun yok. 2 günde bir en az yüzde 60 artmalı. Herkeste 2 kat artmayabiliyor.
Cglolmz Elalayla ilk öğrendiğim de 5.47 sonra 22.89 sonra 69 . Sonra 103 bunlar 2 günde bir olanlar.bugun 1 hafta üzerine yaptırdım 990 çıktı ne düşünüyorsun.
Elalayla Cglolmz artışta sorun yok gibi katlanarak artmış. Geç döllenme olabilir değer az olması sebebi. Benim 8 günlük betam 2017 iken görümcemin 14 000 lerdeydi herkesinnfarklı olabiliyor. Önemli olan katlanarak artması
semirra arkadaslar 6 hafta 5 gunluk gebelikte 5700 beat cikti haftaya gore dusuk gorunuyor tekrar test yapacam bu duruma ne dersiniz
Elalayla semirra kim dedi dr mu değer düşük dedi? Sayı aralığına takılmayın kese görünüp herşey normalse beta baktırmanıza gerek yokki.
semirra Elalayla kese gorundu bebek yokk aralik dusuk haftasina gore zaten inanin ilk gebe kaldigimda bir anormalik oldugunu hissettim
Elalayla semirra peki york kesesi oluşmuşmu? York kesesi var ise boş gebelik olmaz. Geç döllenme ise de hemen görünmez bebek