34 haftalık hamileyim. Ankara’da oturuyorum ve yabancıyım. Neresi iyi kötü pek bilemiyorum o yüzden. Bebeğimin kalbinde parlaklık görülmüştü ve doğum sonrası tekrar kontrol istendiği için tam teşekküllü bir hastanede doğum yapmak istedim.
O yüzden Ankara şehir hastanesini düşündüm. Amaa hastane ne kadar ilgili, odalar ne durumda hiç bilmiyorum. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir mi