_biranneadayi Canlarım hamile olduğumuzu sağlık ocağına bildirmemiz mi gerekiyor? Yoksa onlar takip ediyor mu? ayrıca sağlık ocağında muayene olmadığım halde muayenelerimde görünüyor acaba bilgilerim oraya aktarıldı da ondan mı görünüyor bilemedim.
Deniz59 _biranneadayi bende bildirmemiştim bilmiyordum biildirecegşmş sonra gittiğim doktor da bildirmemiş başka bi doktora gittim o bildirmiş sağlık ocağı aradı sonra beni
Emmeal _biranneadayi bildirmen gerekiyor canım çünkü onlarda seni takibe aliyor yapılması gereken aşılarını yapıyorlar ilerde bebeginin aşılarını yapacaklar hatta senin icn daha uyguna gelebilcek reçeteler bile yazılıyor aile hekimligide senin için önemli bir yer😊
Meryemce92 _biranneadayi Bana kalp atışı duyulurrsa gelin demişlerdi gittim bi kart doldurdular belli aralıklarla takip ediceklermiş. Bence bildirin
Asyaayaz1 Ben en başında tahlil için bildirmiştim sonra takibe almışlardı her ay mutlaka çağırıyorlar siz yinede bildirin isterseniz🌸
ttugg _biranneadayi sağlık ocağina senin bildirmen gerek takip ediyorlar seni ve bebeğini. Belirli haftalarda biz hamilelerinde olması gereken aşılar var onlari yapıyorlar.