aysenihat ben 36. Haftada yaptırdım, dr 38 de bebeği alırız demişti ama dediğim gibi ben lazerli olduğumdan tüy gibi artık ve agdadan sonra kolay kolay çıkmıyor, ondan 2 hafta önce yaptırdım.
Sizin yerinizde olsam eğer sancınız, riskli, erken doğum vs durumunuz yoksa 38+0 ı geçmeden yaptırırım, sonuçta gebelik bu ne nezaman olacağı belli olmaz. Hani doğum için sonrasinda 1 2 hafta bekleseniz bile hızlı uzuyor mu çıkar mı bilmiyorum, kendiniz daha iyi bilirsiniz.