Yasemin50 valla ben 37+1 im öğlenden beri belimde ağrı var arada bacaklarıma kalçama vuruyor kasıklarım ağrıyor ara ara bazen karnım sertleşiyor bebek de çok hareketli aşağıya baskı yapıyor nedir ben anlamadım hiç sancı yasamadigim iciin daha da artarsa diye bekliyorum ikinci doğum sezeryan olacağım ben normalde ama bugün pek iyi değilim