Tulaytemurxx Bu gece 20 haftalık oluyoruzz herkes 20 sonra hareketlerini hissedersin diyodu bakalım öylemi olcakk 🥰🥰
Nurtrky Tulaytemurxx bende 20 de hissettm hadi bakalım darısı başına ama öyle hemen anlamkta kolay olmuyor😂
Emmeal Tulaytemurxx canım ilk gebeliklerde 24 haftayı bulabiliyor valla ben suan 26 haftaligim inanılmaz durmuyor heleki bir tatlı bir meyve yediginde kıpır kıpır 😅😅😂
Tugcetatli Tulaytemurxx bende 18 de hissettim ama 20 de daha netlesti cikolata yiyin 10 dk sonra sirt ustu yatin ve bekleyin bence hissedersiniz🥰🥰🥰
ilkgozagrimhavinim Tulaytemurxx kime göre 20 ya😅 16-22 arası hissediliyor dedi doktorum. Ben net 18de hissediyorum ve her gün. İlk gebelik
Oceanqueen Benim ilk gebeligim 18. Hafta hissettim hatta videosunu cektim anneme attim 😅 simdi sanki evime bebek gelmis gibi oldu, canim bebegim nasil mutlu etti beni🥰 darisi tekme bekleyen tum annelerin basina 😇
Hilalkorkmaz Tulaytemurxx 21 de daha da net bende 21 haftamdayım çok fena oynuyor yavrummm onu hissetmek dünyanın en güzel hissi 💙💙🦋💐💐
MinigimKizim3 Tulaytemurxx biz de 20 haftalık olduk. 17. Haftam dan beri net hissediyorum geldik yolun yarısına sağlıkla gelsinler bebişlerimiz 🥰
ilkgozagrimhavinim Tulaytemurxx kişiden kişiye değişirmiş karın yapısıyla da alakalı. Hissedersin yakındır🤗
Zhraaltun Tulaytemurxx bn 14 te hissettm ikinci hamileligim oldgunicin sanrm ilkinide 18 de hissetmistm smdi 20+4 olduk bizde🥰
Tulaytemurxx Zhraaltun Ayy darısı bana hissediyorumda ahım şahim degil pıt pıt sadece dondugunh falan hic anlamiyorum