psychologist merhaba canim ben 15+2 haftayim, 10.haftada beri plasents aşagıda dedi, şimdi ya kadar böyle, birde subkorion hemaroma var ve hergün kanama.. biraz korkuyorum. Bana herşey yasak, yurume yasak,ilişki,kahve,çay 😅 (şimdiden özur dilerim,turkçem iyi değil)