EzgiGizemzerOuz evet benimde evde 2,5 yaşında bir kızım var küvezde iki tane bebeğim var hastane yolları süt sağma uğraşları ev çocuk derken epey yorgun düşüyorum ama evlatlarım için değer dimdik ayaktayım ☺️ Bende eve çıktıklarında mama ve anne sütü olarak devam edicem eğer sütüm yeterse mamayı hiç vermicem ama ilk zamanlar biraz mamayla devam etmeyi düşünüyorum. Ne güzel eltiniz kavuşmuş yavrularına inşallah bende kavuşurum en kısa zamanda dünyanın en güzel şeyi evlat☺️