Yalnizanne97 Hanımlar sabahtan beri ara ara bebek hareketiyle birlikte alt tarafıma sancı giriyo böyle iğne batırılıyor gibi 10-15 sn sonra geçiyo. Bu doğum sancısı mı yoksa farklı bir şey mi ilk gebeliğim hiç bilgim yok tam 36 haftalığım
Kozmooneri Yalnizanne97 Karnınız ve/veya kasıklarınız kasılıp bir süre kaskatı halde kalıp gevşiyor, bu şekilde oluyor.. Ben de ilkten bebek hareket ettikçe canım acıyor diyordum ama dikkat edince öyle olmadığını keşfettim😊
Nejlavrl Yalnizanne97 duzenli olarak sürekli ağrı girmesi lazim 5 dkya bir 10 dkya bir vs biraz yatip uzanin yattığınızda geciyor hissetmiyorsaniz eğer yalanci sancıdır
GKP22 Yalnizanne97 ağrı geldiğinde dakika tutun kaç dakikada bir sancınız var ilk sancı geldikten sonra farklı dakikalarda sancı geliyorsa yalancı sancıdır doğum sancısı başlayınca sürekli aynı dakikada ve dakikası düşerek gelir ağrı eşiğiniz yüksek olabilir ben oğlumda 3 dakikada bir düzenli sancı geldiği için gittim hatta anneme bu doğum sancısı olamaz bu kadar hafif olmaz diyerek gittim