Leylaalin Kuzenimin eşi işten ayrıldığı için daha önce pandemi ödeneğine o zaman başvuru yapmışlar çıkmış suan is çıkışı olduğu yatmış para ve kart vermişler diğer aylar buna yatacak demiş her ay mi yatıyor para benim bilgim alanlar yazabilir mi