Merhaba kızlar, ben yaklaşık 5 yıl boyunca panik atak tedavisi gördüm ilaç kullandım. Şubat ayında doktor kontrolünde ilaçlarımı bıraktım ve korunmayı da bıraktım. İki gün önce gebe olduğumu öğrendim. Biraz kaygılıyım korkularım var. Benim gibi bu durumu veya benzerini yaşayan var mı ?