Mervebd bnm oglumda detaylıda cıkmadı,son ayında ıkı bobregındede genısleme oldugu cıktı.doğumdan sonra kontrollerde ıkı bobregıde buyuktu.sürekli hastanelere gıttık kontrolere gıttık.düzenli antibiyotık kullandık 1 sene.suan 2 bucuk yasında cok şükür iyi.senede bir kontrolu var artık şükür 🤲 Kartal egıtım arastırmada doktorumz, cok iyi saolsun.