Beyza97 Bu gece itibariyle 2. Trimestera geçiyoruzz heyecanlıyım çok çabuk geldi geçti 3 ay 🌸🌸 varmı benim gibi olan 👸🤗🤗
Azizetskn Beyza97 çabuk mu :( bende de geçmek bilmiyor 9. Haftadayım ve asla bitmiycekmiş gibigeliyor
birceefe Beyza97 hayırlı olsun 😀 birinci trimesterden daha güzel geçecek 😀 en güzeli de karnınızın büyüyecek olması 😀
2melekannesi_ Beyza97 ilk 3ay bitsin ve hamileliğin prenses günlerine geçeyim diye sabırsızlanıyorum artıkk🙈 5gün sonra geçiyoruz inşallah 🥰
Ezgiii11 2melekannesi_ 10 haftaya yeni girdik 😂 birde birşey soeucam ya sefaf akıntı normal mi anneler brn anlamadım
2melekannesi_ Ezgiii11 az kalmış yine de ha gayret 😅 normalmiş sanırım sarı yeşil kokulu falan olmadığı sürece
Azizetskn Beyza97 hiç sormayın hiç bişe yiyip icemiyorum koku hassasiyetine girmiyorum bile 😓 düşük riskimde var yatıyorum da sürekli bitsin diye saat sayıyorum resmen 😅
Beyza97 Azizetskn hepsi geçicek 🤗 sabah 4 de kalkıp 7 8 e kadar kusuyodum hepsi bitiyo azalıyo yavaş yavaş zor da olsa bu süreç tadını çıkarmak lazım yani ben öyle yapmaya çalışıyodum 😂