MerveMD 20+5 oğlum olacakla hamileliğim ama hiç hareket hissetmiyorum siz ne zaman hissetmeye başladınız doktora gitmem gerekiyor mu acil cevap verir misiniz
YuvarlanamayanPandaa MerveMD canım ikinci olmasına rağmen 21 de hissettşm oda varla yok arasında 28 e kadar zor hissetme normal
Fiknet MerveMD içinizi ferah tutun herkesin karın altı yağ ve kas dokusu aynı değil kimi erken hisseder kimileri daha geç en geç iki haftaya kadar hissedersiniz ki başlangıçta baloncuk gibi bellli belirsiz hissediliyor 🥰
lila321 MerveMD ben ilk kez 23 te hissettim belli bir haftaya kadar düzenli değildi zaten hiç endişe etmeyin
miraykizim Bende 20. Haftamda hissetmiştim çok az belli belirsiz doktorum çok normal demişti içinizi ferah tutun o daha minicik yinede içiniz rahat etmiyorsa bi doktora gidip rahatlayın🌸
MerveMD Herkes sormaya başladı hissediyormusun diye bende hissetmiyorum diyince 40 günlük ken belli olur demeye başladılar bu sefer korkmaya başladım teşekkür ederim
Esra-sari MerveMD ben 14 haftalık hissetmeye başladım ama yapıya da bakıyo o doktor kontrolünde sıkıntı yoksa eğer hissetmemen normaldir bence
Kuben MerveMD öyle bir şey yok korkmayın bana da diyorlardı. Daha 12 haftalığım başlamıştır oynamaya diyorlardı ben de tabi tabi yer bile değiştiriyor karnımda diyordum 😃 hiç kafanıza takmayın eli kulağındadır ilk kıpırtısını yakında hissettirir 🥰
MerveMD Esra-sari doktor normal demişti ilk hamileliğin olduğu için millet bişey diyor onlara laf yetiştirmekten bıktım artık
MerveMD Fiknet kilo çok kilo aldım daha ne ki ama doktor gelişimi olduğunda daha iyi dedi ufacık ama göbüşü felan var
Neslihandvc MerveMD ben 21.haftada hissetmeye başladım minik bi kıpırtı şeklinde. Sonra 2 gün hiç hissetmedim. Küçük olduğu için normalmiş her hareketini hissetmeyebilirsin dedi doktor. İlk gebelikte biraz geç olabiliyormuş sizin ilk mi?
Emmeal MerveMD ilk gebeliginiz ise 25 haftaları normalinde bulabiliyor her hamilelikte tabikide değişkenlik mevcut ama genel ifadede ilk gebeliklerde 25 haftaya kadar hissedilmeyebiliyor. Ama yinede kontrolün geldiğinde doktoruna danış canım
Leylaakcay @MerveMD 22+3 bende nadir hissediyorum dıŞrdan değil ama içerden dün doktora gittim Doktora sormayı da unuttum 😂🙈
MerveMD Leylaakcay doktor ve sağlık ocağında takip ediliyorum kalp atışı normal hiç bişeyi yok ama işte endişe
minikturta MerveMD boşver adı üstünde millet sonuçta konusur durur 10 seneye okuyan doktor bilmez ama bizim milletimiz herşeyi bilir herşey hakkında bi bilgisi yoktur ama fikri vardır takma kafana 😍 herkesin yapısı bir değil şekerim bende mesele 22.haftamdayken hissetmeye başlamıştım 28e kadar duzensizdi sonra işte 36 olduk hareketlerinden uyuyamaz hale geldik 😂😂😂😂
Aybuss Kiloya bağlı bir durum 24. Haftada hissedenler bile var, birde herkesin farklı yapısı var karın bölgesiindeki yağ ve kaslarla alakalı bir durum.. Benim iç karnım hiç yok mesela ben erken hissettim 👍
Aysecan123 MerveMD benim doktorum 7. Aya kadar hissedemeyenler var demisti.bence dr sorun yok diyorsa takilma
AhahHbzhz MerveMD canım 24 e kadar normal herkes aynı hissetmez korkma ben kızımı 20 de oğlumu 18 de hissettim ama 24 e kadar hissetmeyen lerde oluyo korkma