Ben de Ali ipek e gittim çok memnun kaldım. Bebeğimin kalbindeki sorunu hemen görüp yönlendirdi biZi 20 haftalık olmasına rağmen şiddetine kadar açıkladı süreci bize. Sonrasında gittiğimiz kardiyoloji uzmanı da iyiki Ali hocaya gitmişsiniz farkedilmeyebilirdi dedi. Herkes işinin ehli olduğunu söylüyor.