Neslihandvc Selam kızlar doktorum bebeğin cinsiyetinin ilk önce %70 erkek olduğunu söyledi sonra %90kız dedi. Bir dahakine başka bi doktor erkek dedi. Başına böyle bişey gelen oldu mu hiç. Artık hangisine inancağımı şaşırdım
Neslihandvc Mltm88 23 olduk bugün. Ay evet yaa alışveriş yapmaya başlamıştım pembiş pembiş şimdi de erkek oldu bizimki