m-u-n-e-v-v-e-r Eses Bnde 15 haftalığım yarın kontrolüm var bakalım bana ne diyecek 🙂 sizin cinsiyet belli oldumu ? 😊
Lamelif Eses m-u-n-e-v-v-e-r kızlar bende 15. Haftadayım yarın kontrol var bizimde karınlar belirginleşti mi ve bebekleri hissettiniz mi ?? Benim karnım çok azcık çıktı hiç hissetmedim 😄
Lamelif Eses canım 15. Hafta googleda boy 10 cm kilo 70 gr diyor senin bebiş baya büyümüş ne yiyip ne içiyorsun
Lamelif Eses bugün kontrolümüz vardı boy 11,5 cm kilo 140 gr dedi. Sata göre 14+6 haftalık ultrasona göre 15+3 haftalık 👼
m-u-n-e-v-v-e-r Lamelif evet çıktı benim karnım 😊 ama henüz hissetmedim sanırım 🙄 dün bi pıt oldu gibi ama emin olamadım 😊😊 sizin cinsiyet bellimi ben bakalım gösterirse yarın öğrenicem inşAllah 🙌🏻
Eses Lamelif Çıkmaya başladı karınlar sanki , krem veya losyon bişey sürüyor musunuz ? Şimdi başlamak lazım🙈
Eses Lamelif evet ben de öyle okudum İnternette doktor öyle söyleyince buradaki arkadaşlara da sormak istedim , galiba 1 hafta önden gidiyor zaten doktorun makinasında 16 hafta yazıyor
Lamelif m-u-n-e-v-v-e-r bizim belli canım 12. Haftada erkek dedi 14. Haftada gösterdi kesinleşti. Hissetmek istiyorum ben vesveseliyim biraz
m-u-n-e-v-v-e-r Lamelif MaşAllah öğrenmişsiniz bende yarın inşAllah öğrenirim🙌🏻 Normal ama hissetmemen canım endişe etme bi kaç hafta sonra hissedersin 😊
Lamelif Eses ya ben henüz başlamadım ama bu ay başlamak lazım karnına sürüldüğü için sanki bebeğe zararı olacak diye düşünüyorum. Doğal hangi yağlar bar kakao yağının duydum başka ne var
Kubraekn Lamelif kakao yağı ve badem yapı haftada iki kez sürüyorum canım, akşamları yatmadan öncede vazelin sürüyorum karnıma elimi her sürdüğümde bayağı nemli oluyo önemli olanda buymuş zaten
Eses Lamelif ben de lierac die bi krem aldım onu sürüyorum ama pek memnun değilim o an etki ediyor sonra hep kuru