Gururunannesi hormonlar partiliyor 😅 ergenliğimde çok sivilce ilacı kullanmış biri olarak söylüyorum (2 kez zoratenin, 1 kez roaccutane) vücut dengeye gelmeden o sivilceler geçmiyor. Şu anda da denge yok malum. Bir şey kullanıp iyice kusturup sonra onlarla uğraşmaktansa gebelik bitsin emzirmenin 2-3 aylık alışma dönemi geçsin sorununuz devam ederse o zaman bir doktora başvurursunuz. Şimdi gidince siz talep etmiş olacaksınız o da haliyle ilaç yazarak size cevap verecek.