Arkadaşlar ben panik atağım böyle hemen daralıyor bunalıyor kötü hissediyorum ani olaylarda normal doğum bu yüzden beni tıkar diye düşünüyorum ya da aksine orda sürekli bir mücadele içinde olacağım için belki paniği unutabilirim sezeryan olsa diyorum orda örtünün arkasında beklemek daha zor kurarım kafamda daralırım ama hemoroid başlangıcı var sezeryan yapıp riske atmasammı diyorum kendimi doktora sordum sen bilirsin istersen sezeryan yaparım hemoroitten yana korkma normalde oluyor dedi bana bıraktı of kafam çorba