Sevvalkrbg https://resimyukle.link/i/K1hsh Arkadaşlar bunlar 3-6 aya kadar aldıklarım sizce yeterli mi veya alınması gereken var mı ☺️ 3-6 ay ikili takımlardan almayı düşünüyorum daha çünkü dışarda giyilebilir takımı yok ☺️
Dilekcnkn Sevvalkrbg Yani şu anlık yeterli zaten ona daha zaman olduğu için tabi belli olmaz ama tam alt üst fazla yok diyecektim ama siz alacağınızı belirtmişsiniz 4-5 adet tatlış takımlardan alırsanız yeterli zaten olmazsa tek tek alırsınız öyle ☺️