Arkadaşlar merhaba bende aşırı yoğun bir duygusallık var yani nasıl anlatsam bilemedim abartı denilecek derecede hani biri beş altı saniye içinde ağla dese ağlarım.durup duurp gözlerim doluyor normalde de duygusal biriyim ama bu kdr değildi acaba bunun gebelikle ilgisi var mı yani bunu yaşayan var mı zor dönemden geçtim taşınma işlerim oldu belki onalr da etkili dicem ama bunun öncesinde baslamisti su içer gibi ağlıyorum:( varsa böyle birileri yardımcı olursa sevinirim sağlıkla gelsin bebislerimiz