10 yıllık ülseratif kolit hastasıyım. Aynı zamanda 28 haftalik ikizlere hamileyim. Hastaligim birden bire aktiflesti ilaçlarımı kullanmaya başladım ve ek olarak kortizona baslayacak gastroenteroloji hocam. Çok tedirginim bebeklere birsey olur mu acaba. Hamilelikte kortizon kullanan oldu mu?