Yarenheybeli adetime bir hafta kala aşırı bulantım vardı herkes ne alaka bu dönem dedi, bir hafta daha devam etti , hamileymişim ve o bulantı bu haftaya kadar devam etti, tabi sonu kötü bitti sonlandı hamileliğim ama neyse konumuz bu değil😊 valla bana erken daha ne bulantısı dediler ama olabiliyormuş işte😉