[silindi] Bade yade, sade falan bence fazla uyumlu. İkizlere bu kadar yakın isim genelde koyuyorlar ama bence seslenirken falan hep karışıyor. Yine uyumlu olan ama aşırı da benzemeyen bişeyler tercih edebilirsiniz :)
Sulee_ Mlksglk bade isminin anlamı iyi değil diyorlar benimde kızım olacak karar veremedik bade düşünüyorduk hic anlamınada bakmamıştık yakınımız söyledi koymayın farsça içki şarap anlamına geliyormuş internetten bakındık öyle birsey gördük ama kararsısız bade isminde siz ne düşünüyorsunuz acaba?