Dilber94 ya ben hamileliğimin başından beri 3 kere yaptım. İlk ikisinde yasak olduğundan habersizdim. 3.de bile bile yaptım. Allah korusun inş bişey olmaz. 31. Haftadayım, düşün ki 3kere gerek gördüm. Çok seyrek çıkarıyor. Şükür bir sorun yaşamadım ama tavsiye olarak da alma tabi. Bende sorun olmaz sende olur bilemeyiz. Doktoruna danış