Kizlar gecen hafta hastaneye gittigim de doktorum plasentamda yaslanma oldugunu soyledi oysaki 1hafta oncesinde gittigimde hic boyle birsey yoktu 1hafta icinde kireçlenme oluşmus bebegime oksijen ve kan akışı normal sekilde gidiyormus korkulcak birsey yok eger boyle giderse suyunda iyi dedi doktorum ama 1haftada olusan birsey 1haftada ilerleyip riskte olusturabilir diye korkuyorum ben ve bu sekilde yaslanma devam ederse normal dogumuda onermiyor bana. Bugun sabah itibariyle bebegimde hareket yok normalde asiri kipir kipir olurdu endişeleniyorum carsamba gunu kontrolum bebegime giden kan akişiyla alakali sorun olusur diye başina boyle birsey gelip normal dogum gerceklestiren varmi