Srpklc Kızlar 35+3 deyi geceden beri adet sancısı gibi belimde karnımın alt bölgesine saatte bir ağrı geliyor Hastahaneye gittim ama doktorum yoktu birde nst de agrı çıkmıyor eve geldim yine oldu yaşayan varmı acaba 🤦♀️
Berilsu Srpklc ayniyiz bende oyleyim dunden beri belimde bir agri ne geciyo ne azaliyor gitmedim de doktora dogum degildir diye 🥺