Kelebekmadam Taksoplazma lgm negatif Rubella lgm negatif Anti cmv lgm negatif E nabızda hepsi kırmızı görünüyor bunlar ne anlama geliyor kafam çok karıştı
rosatue Kelebekmadam ıgm negatif ise iyi. İgm aktif enfeksiyonu ifade ediyor ve tehlikeli olan bu. İggniz mi pozitif acaba? O sebeple kırmızı olabilir. İgg pozitifliği geçirilmiş enfeksiyonu ifade eder. Avidite testi ile desteklenmelidir.
Mavi34 Kelebekmadam negatif se sorun yoktur. Ortalama değerler bazen sıfır göründüğünden kırmızı olmuş.olabilir
Tusami Kelebekmadam rubella kızamık demek, kızamık aşısı olmadınız mı? Ben onun pozitif olması gerektiğini biliyorum, daha geçen hafta aynı testleri yaptı doktorum.konuyla ilgili bir doktorun videosu vardı adına bakıp yazayım size
Tusami Kelebekmadam opr.dr kağan Kocatepe videosu var tek tek anlatmış ben ondan dinlemiştim, Google dan bulabilirsiniz
rosatue Kelebekmadam korkma korkma negatif ise sorun yok🤗 aslında igg de bakılsa iyi olur. Benim igm negatif igg pozitifti çünkü. Avidite testi yaptırdık yüksek bağışıklık çıktı. Çok zor bir süreçti
Kelebekmadam rosatue anlayabiliyorum şu an geçirdiğin süreci bende beynimden vuruldum bakınca ama şükür o zaman negatif iyi birşeyse
Kelebekmadam Tusami bu lgg ve lgm diye farklı antikormuş lgm şu anda geçirilen hastalık demekmiş ve negatif olması gerekmiş lgg ise pozitifse daha önce geçirilmiş anlamına geliyormuş bende şu an bir doktor izledim
Tusami Kelebekmadam bende ikisinde bakılmış panik olmuştum bende 😊sorun yok sende de o zaman çok şükür 🙏