Elifaliiii ecevecev21 Bülent tekin e gidiyorum. Normal doğum 7 8 bin arası sanırım sezeryani bilmiyorum 🤭
Aleynaekdi ecevecev21 benimkine de %80 kız dedi ama 16. Haftayı bekleyelim yinede dedi inşallah kesin kızdır 🥰
Ysmnsltg ecevecev21 normal 1750 sezaryen 2750 epidural iğne +600₺. Üstelik doktor çalışma saati dışında ise 750₺ ye geliyor .