Beril123 25 haftalığım hareket ettikçe bir agrı oluyor , sürekli olan biseu değil . Yaşayan var mı aynı durumu ?
Dilekcnkn Beril123 23 haftaya giricem benimde aynı şekilde canım doktor normal dedi ayaklarıyla baskı yaptığı içinmiş
dlnyny Beril123 makat gelişli ise normaldir aşağıya doğru tekmeliyorlar o haftalarda benimde çok şiddetli olmuştu
Beril123 Dilekcnkn bende internette okumuştum umarım öyledir bi sonraki randevumda ben de soracağım :)
Beril123 EceZ :) bende soracağım idrar yolu enfeksiyonu falan olabilir demişlerdi ama başka bi belirtim yok sürekli de durduğum yerde ağrımıyor