Cigdemmom canım benim de gebeliğin başlarında kabızlığım oldu. O yüzden oramda agri hissetmeye başladım. Sonra bir arkadasimin önerisi ile h3rgun enjektör ile içine kantaron yağı sıktım. 2 hafta gibi bir süre de tamamen geçti 33 haftalık oldum arada kabız olsam bile hiç agri sizi kan görmedim. Kantaron un yara iyileştirme özelliği vatmis .sizde deneyin isterseniz