Songunler bende bulantıdan çok çektim. 4 . Ayda bitti. Prilam dr yatmadan önce içince bana çok iyi geliyordu. Onun dısında ayva , yogurtlu makarna, pilav, salata, ekmek arası beyaz peynir, peynirli tost,çubuk kraker (kaç paket yedim Allah bilir) bu şekilde beslendim. Bebiş zaten senden aldığı için onda bir eksiklik olmayacak. Bunun dışında kuruyemişlerden badem ve kabak çekirdeği bana iyi geliyordu. Yağsız patlamış mısır yapıyordum. Mide bulandırıcı ama burnumdan bile kusuyordum ben, utanmasa kulaklarımdan fışkırcaktı artık. Çoook ağladım mide bulantısından. Ama bir süre sonra aniden kesilicek bu bulantın. Şuan arkadaşların dediği gibi tam pik noktasındasın. 12-16. Haftalar arası azalacaktır inşallah.