Benim de 30.haftam da başladı ama nette yalancı sanci yazıyordu. 10-15 dk sanki bebek doğacak gibi baski yapıyor ağlatacak kadar ağrım oluyor giderek yavaslayip sanki biraz önce kıvranan ben değilmişim gibi oluyordu. Bunun yalancı sancılar olduğunu söyledi arkadaşlarım. Çünkü bir gün oluyor bir gün olmuyor bazen günde iki kere oluyor. Hemen ılık duşa giriyorum kocam belime masaj yapıyor geçiyor. 33 olduk 32 de kontrolde doktora anlattım böyle böyle oluyor 30 dan beri diye.kanama olmadığı sürece bebek hareketleri değişmediği suyun vs gelmediği, süresinde sıklığında artış olmadığı sürece böyle devam et dedi