32 hafta ikiz hamileyim. Gebelikten önce trombosit ile ilgili sorunum yoktu. Ancak hamilelik trombosit değerlerimi düşürmeye başladı. Trombosit düşüklüğü de kanın pıhtılaşmasını engelliyormuş. Sezeryan olacağım ve ameliyat anında kanamayı durduramazlarsa diye çok korkuyorum. Aynı sorunu yaşayanlarınız var mı?