Fasulyemm17 MommySharkdutdutdutut benim 20. Haftaya kadar çok güzel bi hamilelik geçirdim şimdi rahim ağzı kısalığo var doktorum korkma dedi ama ben kendi kendime stres yapıyorum
MommySharkdutdutdutut Fasulyemm17 ay canm rahim ağzı kısalığına olsun ne olacak niye stres yapiyorsun ki sezeryan öcü değil 😊 Kendini rahatlat bebegin nasıl gelmek istiyorsa oyle gelecek
Fasulyemm17 MommySharkdutdutdutut aynen canım ama erken doğum yaratabiliyormış ben ondan korkuyorum şu an 21. Haftadayım uzayan bişeymiş ama gene de korkuyorum progestan uzatıyormuş birde oturuyorum ayağa çok kalkmıyorum