MasalAlparslanMom Ebru_mutlu 37+5 im bende ne tür sancın var ki . Bendede var bişeyler önemsemediğim. Mesela tam bacağımla kasığımın kesiştiği noktada içimi karıştırıyo sanki öyle hareketler yapıyo. Öylemi seninkide