smyyeabic ben 28 haftalığım yalşşık 1 buçuk aydır çekiyorum ilkbaşlarda ağlatıyodu beni hiç ellerimi kullanamıyodum şimdi çok mecbur kalmadıkça kullanmıyorum zorlamıyorum eğer geçmezse amelliyat dedi iki elim içinde bileklik kullanıyorum birde kalsiyum magnezyum takviyesi hergünde ananas yemeye çalışıyorum çok şükür biraz daha iyi