Buketylz944 Merhaba kızlar, 7 haftalık gebeyim. Tiroid hastasıydım zaten günlük levotirion içiyordum. Bugün test yapıldı ve tsh değerim 7lere fırlamış sonuçları pazartesi göstereceğim doktora. Benim gibi olan olmuşmuydu aranızda ilaç dozu artırıldı mı??
lentil Buketylz944 evt bende 7.95ti öğrendiğimde şuan 19 haftalık oldum. Dün test yaptrdım 1.5 e düşmüş. Her ay arttırmştı hapı doktorum
karpuzayse Buketylz944 benim normalde öyle bi durumum yoktu ama üst sınırdaydı değerim 4,2 ydi doktorum ilaca başlattı aylık kontrol edicez dedi inşallah düşer canım seninki de
Momy11 Buketylz944 bende günlük 75 mg doz kullanırken değerlerime baktirdigimda 7 kusurlere çıkmıştı dahiliyeye gittim ve ilacimi 125 mg yaptı ve 0.567 lere falan düştü yani doz ayarlamasiyla düzelir cnm m.etme
lentil Buketylz944 bende gerilmiştim ama doktorum da ilaçlarını kullan sorun olmaz demişti. Sizinkide düşer bi an önce umarım 😉
Buketylz944 Momy11 inşallah canım. İnternette yazanlar çok korkutucu çok endişelendim zeka geriliği düşük vs en kötü şeyler bi arada okuyunca panikledim
Momy11 Buketylz944 aynısını yaşadım anlayabiliyorum ama sorun olmaz inşallah seninde düşer bian önce 😇