Merhaba anneler, Hastaneden çıkarken sarılık değerimiz 4.1’di. Kilosu da 4150 grama düşmüştü.
İki saatte bir emziriyorum. Kakasını ve çişini güzelce doktorun dediği kadar yapıyor. Günde altı kere filan altını değiştiriyoruz. Bugün ilk kontrolümüz vardı. Gelişimi güzel çıktı 4260 gram olmuşuz, kilo kaybımız yok. Sarılığımız yüzünde 14 , göğsünde 12,6 çıktı. Doktorum sınırda bir değer , artık daha fazla yükselmez eğer 16 olsaydı ışın almaya başlayalım derdim dedi. Bu şekilde devam et yeni doğan tüm bebeklerde sarılık olur endişelenecek bir şey yok dedi. Bir ay sonra kontrole çağırdı. Ama değerler bana çok yüksek geldi. Başından sarılık geçmiş anneler var mı? Önerisi olan var mı ? Sizin değerleriniz nasıldı? İnterneti açtığımda korkunç şeyler görüyorum endişeleniyorum.
Yenidoğan bebeğinde hafif sarılık olup şekerli su veren oldu mu arkadaşlar hiç ? Doktorlar da bu konuda ikiye bölünmüş durumda. Başından geçiren var mı , siz nasıl atlattınız?