Kızlar dün yatışım yapılmıştı. 12 saat arayla ( riskli diye hemen yapmak istedi doktor) iğneler yapıldı. Bebisimin hareketleri azalır demişti evet azaldı ama ne kadar sürer bu durum bilgisi olan var mı? Daha önce yaptırıp zamanında doğan var mi çok merak ediyorum. Bu arada biz 32+4 üz ulstrasonda 33+1 cikiyo