Damla0101adn Merhaba 35 haftalıklen doktora gittim randevu verdi kordon boğada görüyorum dedi 15 gün sonraya gün verdi eğer ozamanda görürsem ( 37+2) oluyor alırız dedi riske atmam dedi siz olsanız ne yapardınız sizce erken değil mi
Aysemin54 Damla0101adn yani canm 35 haftalık bile dogum yapan var demekki cocugun gelişmiş ki alacak doktorlar iyisini bilir sonucta ☺️
Dursunozlem Kızımda 34.haftada 2cm açılma ile gittim kalçadan iğne yaptılar ciğerleri gelişsin diye tam35de normal doğum oldu. Şuan ikinciye hamileyim yine erken doğum riski var bebek asagida rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah herkesede bizde 🤲🤰