Kızlar ben bebisim için olan kısmı hazırladım çok şey götürmek istemiyorum temel lazım olucakları koydum
3 tane 5 li hastane çıkışı
3 adet yenidoğan atlet
4 tane ağız mendili
2 çorap ,1 eldiven
10 adet bez , 1 adet ıslak mendik
Pişik kremi
1 adet nohutlu battaniye
2 adet muslin bez
1 adet penye battaniye
1 adet yazma (üstüne örtmek için)
1 adet biberon
Kendim için daha çantamı hazırlamadım ama koyucağım şeyler belli
2 adet gecelik takımı pijamalı
1 adet boydan gecelik
2 adet çorap
1 adet yazma
3 adet kilot
1 paket gece pedi 1 paket normal ped
2 adet atlet
1 adet emzirme atleti
Gögüs pedi
Terlik
Sizce az mı ? Fazladan bir sürü eşya göturmek istemedigim için az ve öz olsun istedim sonuçta 1 en fazla iki gün hastanede kalıcağız fazlasına gerek yok diye düşünüyorum
Sizin fikirleriniz neler ?