Semrakrbck karaciğerinize baktırınız gözde sarılık hastalığı hiçte iyi bişey değil dahiliyeye gidiniz babamın gözlerinde de sarılık vardı gittik doktora karaciğer sirozu dediler biz şok olduk insallah kötü bişeyin çıkmaz ama gec kalma doktora gitmek için